Handelsbetingelser

Privatlivspolitik: Købers personlige oplysninger bliver ikke videregivet til tredjepart, og køber vil heller ikke modtage reklamemails eller nyhedsbrev, medmindre dette er tilvalgt. 

Det er altid valgfrit om køber vil være registreret som bruger hos klinik-m-care.dk Ønskes en bruger fjernet, kan dette ske ved henvendelse til kontakt@klinik-m-care.dk gennem formularen  på siden "kontakt"

Annullering af behandling:

Du kan annullere din behandling op til 24 timer før en session, dette gør du ved at logge ind på din profil via booking systemet.

Du kan ikke annullere din booking efter 24 timer inden behandlingens start, I så fald kan du kontakte klinikken via. kontakt siden eller pr tlf: +45 92142434 eller på mail kontakt@klinik-m-care.dk du må forvente at blive faktureret for 50% af behandlingens pris, da det er en booking du optager for en anden klient. Ved udeblivelse uden varsling faktureres du 100% for behandlingen.



Returpolitik og forretningsbetingelser:

Moms og afgifter. Alle priser på siden er inkl. moms. Evt. gebyrer og afgifter fremgår af det enkelte produkt - såfremt intet er angivet, er der ikke tillagt gebyrer eller afgifter. Gebyrer og afgifter refunderes ikke ved returvarer. Gavekort refunderes ikke hverken helt eller delvist.
Alle priser på siden er inkl. moms. Evt. gebyrer og afgifter fremgår af det enkelte produkt - såfremt intet er angivet, er der ikke tillagt gebyrer eller afgifter.
Returvarer skal altid anmeldes forud og returneres i ubrudt emballage og gaveæsken skal være intakt, før ombytninger og returvarer accepteres. Det er ønskeligt for os, at få oplysninger om grunden til købers anvendelse af returretten, da vi hele tiden søger at optimere vores kundeservice og varesortiment.

Der ydes 14 dages fuld returret på alle varer, købt som forbrugerkøb, fra leveringsdatoen efter EU's bestemmelser herom. Køber betaler selv for fragt af returvarer.

Køber kan ikke fortryde ved blot, at nægte modtagelse af en vare uden samtidig at give os en skriftlig meddelelse herom.Varetyper der ikke modtages retur kan eksempelvis dreje sig om;-kosmetik der kræver hygiejnemæssig forsvarlig indpakning.-varer med brudte plombering i den omgivne emballage; en parfumeflaske leveret i en æske med brudt plombering, det cellofan der beskytter en æske eller lignende brudte forseglinger.

En vare skal som udgangspunkt dermed altid kunne videresælges efter returnering. Ellers vil der ikke kunne opnås refusion/delrefusion af beløbet. En forespørgsel kan oftest give svar på den tvivl, der senere kan komme den ene af parterne til gode.

Følgende betingelser er gældende for samtlige varer fra klinik-m-care.dk.

Reklamationer over køb kan sendes til; kontakt@klinik-m-care.dk. Mener køber ikke at klagen er behandlet korrekt eller på anden måde ønsker at viderebringe reklamationen kan dette ske til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dkEU-Kommissionens behandler klager, hvis køber har bopæl i et andet EU-land.
Ved henvendelse kan køber opgive vores mail adresse kontakt@klinik-m-care.dk

Betaling foretages af køber ved accept af handlen via kortbetaling. Vi modtager; Dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, ViaBill, PayPal eller MobilePay. Klinik-M-Care ser sig ved kortmisbrug eller mistanke herom, altid forpligtiget til at anmelde sagen til Politiet. Køb af denne karaktér afvises umiddelbart i sammenhæng med transaktionen.
Godkendes købet - eksekverer Klinik-M-Care transaktionen ved afsendelse af varen fra vores adresse. Er der tale om en direkte bankoverførsel, afsendes varen ikke før det fulde beløb er indsat på vores konto.

Der er altid garanti for, at nye vare er helt nye, leveret direkte fra Klinik-M-Care til køber. Skulle der mod vores forventning opstå tvivl herom, skal der umiddelbart efter modtagelsen afgives en indsigelse fra dig til os. Indsigelsen skal foretages via vores formular eller indsendes på mail: kontakt@klinik-m-care.dk og indeholde en nøjagtig beskrivelse af problemet samt en kopi af den tilsendte faktura i PDF format. 

Vi modtager ikke returvarer der ikke kan videresælges til ny køber ved eksempelvis, at bære præg af uforsvarlig håndtering af produktet eller dets emballage. Varen skal returneres i samme stand som den blev leveret. Dette vil sige; i den originale plomberede emballage med de leverede tags, prismærker og eventuelle vaskeanvisninger, brugsvejledning og lignende. Bærer varen præg af overdreven røglugt, mados, parfumer eller lignende, kan denne ikke returneres. Varen skal tillige være 100% intakt, ligesom emballagen og dens plombering skal være i samme stand, som ved varens levering.

Ansvarsfraskrivelse, forsinkelse og udsolgte varer.
Klinik-M-Care tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.
Ved udsolgte varer og forsinkelser fra vores side, kan et køb altid fortrydes, før leveringen har fundet sted. Skulle der mod forventning være tale om forsinkelse eller udsolgte varer, meddeles køber straks herom - hvorefter fortrydelse af købet skal meddeles beautysupply.dk
umiddelbart herefter.
Såfremt betalingen har fundet sted vil tilbagebetaling af beløbet tage op til 10 hverdage, da der skal tages højde for transaktion gennem bank.